اخبار

نحوه انتقال چت واتساپ به تلگرام

همانطور که می دانید تلگرام و واتساپ دو تا از پرطرفدارترین و کاربردی ترین پیام رسان ها در ایران هستند. یعنی اغلب کاربران ایرانی برای ارسال پیام و در ارتباط بودن با دیگر افراد از این دو پیام رسان استفاده می کنند. اما گاهی شرایطی پیش می آید که کسی بخواهد پیام رسان واتساپ را کنار گذاشته و از تلگرام استفاده کند. اما از طرفی نمی خواهد چت های واتساپ از بین بروند برای حل این مشکل به تازگی قابلیت انتقال چت واتساپ به تلگرام به این دو پیام رسان اضافه شده است. اگر با نحوه انتقال پیام ها از واتساپ به تلگرام آشنا نیستید با این مطلب از سوین تل همراه باشید تا تمام مراحل انجام این کار را به شما آموزش دهیم.

مراحل انتقال چت واتساپ به تلگرام

قبل از یادگیری نحوه انتقال پیام از واتساپ به تلگرام بهتر است بدانید که برای ارسال این پیام ها باید هر چت را به طور جداگانه ارسال کنید و این کار کمی زمان بر می باشد. اما علی رغم زمان‌بر بودن ارسال این پیام ها بسیار راحت می باشد و بعید است که در حین انجام آن به مشکلی برخورد کنید. در ادامه می خواهیم به شما نحوه انجام این کار را آموزش دهیم با ما همراه باشید.

1. ابتدا وارد پیام رسان واتساپ شده و سپس وارد چتی که قصد انتقال آن به تلگرام را دارید شوید.

انتقال چت واتساپ به تلگرام

2. سه نقطه ی بالای چت را زده و گزینه more را انتخاب کنید.

انتقال چت واتساپ به تلگرام

3. از بین گزینه های نشان داده شده گزینه Export Chat را انتخاب کنید.

انتقال چت به تلگرام

4. در این مرحله از مراحل انتقال چت واتساپ به تلگرام از شما پرسیده می شود که آیا قصد انتقال فایل ها را نیز دارید یا تنها متن های گفت و گو ارسال شوند. اگر می خواهید تنها متن های گفت‌وگو ارسال شوند باید گزینه ی without media را انتخاب کنید در غیر اینصورت گزینه include media را انتخاب کنید.

انتقال پیام از واتس اپ

5. در بین اپلیکیشن های مختلف برای share، تلگرام را انتخاب کنید. در اینجا لیستی از مخاطبانتان به شما نمایش داده می شود، مخاطب مورد نظر را انتخاب کرده و روی import کلیک کنید. به همین سادگی می توانید چت مورد نظر خود را از واتساپ به تلگرام منتقل کنید.

ارسال پیام به تلگرام

 

جمع بندی

همانطور که در بالا نیز گفتیم به دلیل اینکه دو پیام رسان واتساپ و تلگرام در میان دیگر پیام رسان ها از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند، نیاز به انتقال چت از واتساپ به تلگرام نیز نسبت به دیگر اپلیکیشن ها بیشتر می باشد. ممکن است این کار در نگاه اول بسیار سخت به نظر برسد. اما با توجه به قابلیتی که در این دو پیام رسان ایجاد شده است، با استفاده از چند مرحله ساده می‌توانید این کار را انجام دهید. اگر شما نیز قصد انتقال پیام‌های خود را دارید اما با نحوه انجام آن آشنا نیستید حتما این مطلب را مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *