اخبار

پیشنهاد خرید گوشی موبایل هوآوی NOVA 8i

برند هوآوی یکی از برترین برندهای تولید کننده گوشی های میان رده می باشد که در سال های اخیر توانسته است کیفیت محصولات خود را به طور چشمگیری بالا ببرد. همچنین توانسته در کنار افزایش کیفیت، قیمت های مناسب خود را نیز حفظ کند. یکی از گوشی های میان رده این برند نیز که از مشخصات و قیمت بسیار خوبی برخوردار است گوشی هواوی nova 8i می باشد. طراحی این گوشی به گونه ای بوده است که بسیار شبیه به پرچمداران این برند می باشد. این طراحی سبب شده است که در جوانان و نوجوانان بسیار محبوب باشد. اگر شما نیز به دنبال خرید یک گوشی با کیفیت و امکانات بالا و همچنین قیمت مناسب هستید، پیشنهاد سوین تل به شما خرید گوشی هوآوی nova 8i می باشد. با ما همراه باشید تا در ادامه شما را به طور کامل با جزئیات این گوشی آشنا کنیم.

 

طراحی ظاهری گوشی هوآوی nova 8i

 

طراحی ظاهری گوشی هوآوی nova 8i

این گوشی یکی از جذاب ترین گوشی های میان رده برند هواوی می باشد که طراحی آن شباهت بسیار زیادی به پرچمداران برند هواوی دارد. جنس بدنه این گوشی پلاستیکی بوده و در سه رنگ مشکی، نقره‌ای و آبی تولید و روانه بازار شده است. همچنین در قاب پشتی این گوشی ۴ دوربین و یک فلاش دوربین قرار گرفته است که بیرون زدگی زیادی ندارند و بسیار زیبا دیده می شوند. دکمه پاور و کم و زیاد کردن صدا نیز در سمت راست گوشی قرار گرفته اند.

 

نمایشگر گوشی هوآوی nova 8i

صفحه نمایش این گوشی ۶.۶۷ اینچی و از نوع IPS LCD می باشد. دارای حاشیه های بسیار باریکی روی نمایشگر بوده که سبب شده است ظاهری بسیار جذاب داشته باشد. به جرات می توان گفت این گوشی تمام انتظاراتی که شما از نمایشگر یک گوشی دارید را به طور کامل برطرف میکند. اگر به دنبال یک نمایشگر خوب برای دیدن فیلم یا بازی هستید این گوشی بهترین گزینه برای شما می باشد.

 

دوربین

همانطور که در بالا نیز گفتیم گوشی هواوی nova 8i دارای ۴ دوربین در پشت گوشی می باشد. دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسل، دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسل، دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسل و دوربین عمق سنج نیز ۲ مگاپیکسل می باشد. با استفاده از این چهار دوربین می توانید تصاویر بسیار خوب و قابل قبولی را ثبت کنید. بنابراین اگر به دنبال خرید یک گوشی با کیفیت دوربین بالا هستید این محصول از برند هواوی می تواند گزینه خوبی برای شما باشد.

 

باتری

گوشی هوآوی nova 8i دارای باتری 4300 میلی آمپری و فست شارژ 66 واتی می باشد. می توان گفت ظرفیت باتری در حدی می باشد که بتوان از آن یک روز کامل استفاده کرد. همچنین در صورتی که با فست شارژ 66 واتی شارژ شود، در عرض 40 دقیقه به طور کامل شارژ می شود. اگر روزی یک بار شارژ گوشی برای شما کافی می باشد، به راحتی می توانید از این گوشی استفاده کنید بدون اینکه هیچ مشکلی برایتان پیش آید.

 

جمع بندی

 

با توجه به آنچه که در بالا گفتیم در صورتی که به دنبال یک میان رده خوب و قیمت مناسب هستید، خرید گوشی هوآوی nova 8i می تواند گزینه بسیار خوبی برای شما باشد. اما بهتر است که ابتدا نیاز های خود را به خوبی بشناسید و ببینید که آیا با استفاده از این گوشی تمام نیازهایتان رفع میشود یا خیر. هوآوی nova 8i در فروشگاه سوین تل موجود می باشد که جهت خرید آن همین حالا می توانید اقدام کنید. همچنین در صورتی که تمایل به مشاهده گوشی های موبایل بیشتری هستید می توانید به صفحه گوشی موبایل مراجعه کرده و از تمام محصولات ما دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *